nuffnang ads

Mar 17, 2011

aku bengang

ada 1 hari tu,aku temankan seseorg ke pjabat agama,aku sekadar brbaju t'shirt n jeans,aku tunggu d dlm keta,agak lama aku menunggu,aku x tahan nak ke toilet,aku kluar n brtanya kepada sorg mak gat,toilet d mana...jawabpan dia...aku kena masuk toilet dari blakang,sbb aku x menutup aurat,dah ar buat muka marah,siap x tunjuk arah toilet lagi,yg aku hairan,pekeja d c2,brtudung brbaju kurung tp kain trbelah d depan smp nampak betis dia,adakah itu bukan aurat? setahu aku sbagai org islam,walau aku x penuhi atika brpakaian tp setahu aku,islam xdak kekejaman,kes seperti aku bukankah 1 kekejaman,aku betul2 x tahan nak ke toilet,d sekeliling aku hnya ada pejabat tu saja,kalau ada toilet len dah tentu aku x nak tumpang toilet c2,aku betul2 bengang dengan cara gat tu brcakap dgn aku seperti xdak adab,seolah2 dia baik sgt,walau pun aku hanya x brtudung,sekurang2nya aku tanya dia dengan elok,gat tu pun bukannya muda tp dah agak tua,mungkin aku sebaya dengan anak dia,cmna kalau anak dia d tempat aku pulak? dah tentu dia bagi masuk toilet,sepatutnya dlm islam kasihankan org,ini x dia biar ja aku tahan sakit perut,kejam! kejam! kejam! lepas d tegur cmtu,aku trus x jadi ke toilet,yalah dah cara brcakap mcm x bagi aku masuk,xkan buat x tau malu nak masuk....
kepada makcik gat yg marah aku
walaupun dia mungkin x tau blogging aku sekadar nak luahkan rasa bengang n kecewa dengan sikap beliau,walau mak gat tu keja d dlm pejabat agama,belum pasti dia x buat dosa n dia baik,jadi tolong jangan menghukum org,yg akan menghukum kita hanyalah tuhan,so....jangan ingat diri tu bagus sgt ya....entah2 anak makcik lagi dahshat dari aku...

No comments: