nuffnang ads

Mar 19, 2011

gaduh pulak!!!

ptg...
aku n adik aku brgaduh!!aku betul2 tension dengan dia,dia kata aku brkira barang2 aku,padahal aku xpenah pun brkira,kalau aku brkira aku xkan bagi pinjam barang2 aku 1 pun...dia benci sungguh tengok muka aku,kadang2 bila tengah gaduh dengan dia,aku rasa mcm nak p ambik pisau n toreh ja muka aku biar dia puas hati,tu lah adik bila dah besar pandai melawan n brcakap pandai,aku buat apa semuanya salah,kami brgaduh pun d sbbkan brodband yg 1 tu,kalau aku dah kj dah tentu aku beli dah lagi 1,ingat aku hapy sgt ka gaduh2 nih,sapa yg suka gaduh dengan adik bradik,aku benci tol time gaduh...maaf kan aku tau adikku...

No comments: