nuffnang ads

Mar 25, 2011

nyawa ke 2 aku

dengar saja title hari nih dah tentu y'all rasa agak pelikkan..semua sedia maklum lah kucing ada 9 nyawa,kata org lah..,nyawa ke 2 aku ni ada lah kembar aku,hari nih beliau nak melepakkan dirinya seketika waktu d blog aku nih,so...kena ar tambah2 skit story pasal beliau,nanti dia majuk pulak dah...beliau memang banyak sangat persamaan dengan aku,hanya kerjaya aku n beliau ja x sama,sedia maklum dia punya keja adalah menenjoykan diri beliau hari2 bla bla bla...beliau nih sama penyakit dengan aku yaitu tyroit,tapi ada 1 penyakit nih dia sendiri x perasan,kami 1 famly ja yg perasan,semalam aku trbaca 1 artikel pasal penyakit shopaholic,aku trus tringat pasal beliau yg sedia maklum rumah sewanya penuh dengan pakaian2 beliau,org sewa dengan manusia tapi beliau sewa dengan pakaian...hem apa ar guquh siok pang nih,jgn trrasa pelik ya dengar nama tu,ni hanya gelaran dlm famly..lebih kurang kod system lah jugak,ish apa yg aku merapu nih agaknya haha...apa2 pun aku harap beliau pandai2 lah mencorakkan sejarah life beliau dengan hapynya,aku rindu sangat2 dengan beliau,skg beliau otw nak blogging pulak kot...entah2 ka beliau tengah baca story aku...

No comments: