nuffnang ads

Mar 17, 2011

zaman gila2 under18

UNDER 18...
sapa x penah lalui zaman under18? cakap sama aku...mesti penah punya ar..mcm biasa,hari minggu untuk si under18 memang di tunggu2,port yg slu aku n twin aku lepak adalah the mall UTAMA,mangsa utama yg kami nak dapatkan pas2 keluar melepak dari mak bapak adalah,adik aku ya itu sheqalime,hgpa mungkin kenal kot,dia still under18 skg nih,port2 lepak yg mungkin org sampai kenal muka kami adalah kedai game UTAMA,sepanjang zaman kegemilangan UTAMA,org yg still ingat lagi nama depa,kerol,abg abu,ary n the geng,2 girl yg mcm twin,style 2 girl nih memang sempoi2,tiap hujung minggu aku p mesti ada depa,aku plak time tu style biasa2 sja,mana la ada duit nak brgaya,harap bawa duit tmbang bas 12 sja,dulu rm00.50 skg rm1.30,rindunya time tu,agak2nya kemana lah menghilang depa2 tu,mungkin dah kawin dah ada ank,atau mungkin dah x wujud di planet bumi lagi dah,aku harap klu yg still ada di planet nih lagi,depa hapy dgn life masing2...walau zaman gila2 under18 dah brkubur brtahun2,aku tetap ingat segalanya...skg bila aku lalu depan UTAMA mesti aku trkenang sejarah under18 aku,dah brtahun2 UTAMA tutup,kalaulah aku bilionare,aku pasti beli bangunan UTAMA,aku akan merealisasikan impian aku...

No comments: