nuffnang ads

Apr 28, 2011

aku ke gym

27 april 2011
semalam dengan tiba2 kawan kak aku story2 pasal gym...entah cam mana tah aku pun tringin nak join dengan depa...tanpa berfikir2 banyak aku trus setuju nak p dengan depa...sampai d depan gym aku trnampak muka mcm kawan kelas aku...kimi..rupanya2 bukan...aku n the geng pun naik ke gym..bayar pun bayar apa tunggu lagi..aku pun trus la menuju ke alat gym d hujung skali,sambil2 aku ushar2 boyz2 kat c2..body depa mcm geng wwe pun ada...aku dengan syoknya dok ek sesaiz haha eja pun x pandai...lebih kurang la...tiba2 ada sorg d sebelah aku trsenyum2...aku pun....weh kimi hg buat apa kat sini...dan kami pun bla bla...dalam bebrp saat ke minit...berpasing2 no fon..banyak gak yg kimi story pasal kawan2 kelas aku yg telah pergi untuk selamanya..aku agak terkejut+terkilan+tersedih+terkecewa...berapa banyak ter la aku nih..kecewa lah x dapat jumpa dengan depa...tapi apa2 pun yg best malam tu dapat berjumpa dengan kimi,patut lah aku rasa nak p gym saja malam tu..ada pulak sorg laki tu mengajar d gym tu..aku pun panggil lah dia untuk ajar aku..aku pun slamber jek panggil abang,aku tengok pun aku dah agak dia muda pada aku,aku pun tanya lah umo berapa,budak tu pun bagitau umo dia 20thn..alah mudanya tapi badan ala2 rey mesterio,muka macam dafi skit..nih kalau budak tu tau aku puji dia gerenti dia buat muka lagi gagah pekasa kot haha...tapi tu lah aku tanya nama malu pulak nak bagitau,malu lah kot aku ngorat dia dulu heh heh...

No comments: