nuffnang ads

Apr 16, 2011

kehidupan bersyarat

challenge for future,
life without rules is nonsense,
everyone has potential,
i pay for my own actions,
unconditional in life,
When you give you self-select future,
the past will not return...

mimpi menghappykan aku,
mimpi jugak mengelirukan,
kata orang mimpi hanya mainan tidur,
kata orang mimpi juga ada makna tersirat,
tapi aku enjoy dengan mimpi2 aku,
tapi ada yang menakutkan aku,
kadang2 mimpi aku sama dengan kehidupan betul aku,
kalau tidur aku tanpa mimpi boring juga,
bila tidur ada mimpi,
bila berjaga apa yang kita impikan belum tentu dapat,
kalau kita tak lebih usaha,
rugilah hidup tak try perkara2 baru,
dapat kawan baru,
kehidupan baru,
kalau dalam mimpi apa kita nak buat,
bebas saja nak terbang,
bebas nak gaduh dengan orang tanpa syarat,
kalau kehidupan betul apa2 mesti ada syarat,
tak dapat aku bayangkan kalau hidup tak da syarat,
abis lah bumi kita lepak sesuka hati,
tidur+makan+minum+mandi,
sesuka hati,camna tuh? mesti gila kan,
nasib ada syarat kalau nak hidup di bumi ini..

No comments: