nuffnang ads

Apr 4, 2011

skemakah aku nih

3/4/2011
arh..! tension lah hari nih,aku p library niat tu memang nak pinjam buku last2 aku keluar dengan tangan kosong sebabnya...aku x hantar lagi buku yg lama heh heh...aku ingatkan x sama library rupa2nya library yg hari tu 1 compeny...so lepak2 baca majalah remaja sajalah,bila dah mula buka majalah tu halaman prtama yg aku cari dah tentu ar blogspot,banyak gak info yg boleh aku tahu,dari c2 boleh lah aku stady2 skit pasal mcm2 perkara,hobi aku masa lapang selain pada blogging,dah tentu lah lepak kat library,aku suka sangat,tenang......sekali..
buku2 yg aku masih ingat yg pernah aku baca..komik,novel atau megazine


= komik under 18(ini story pasal kenakalan budak2 skolah,mcm adik aku pun ada perangai depa tuh..)

= novel awek cun(kisah permainan pemanggil roh)

= novel budak tom(kisah pengkid)

= novel cinta marissa(kisah tomboy)

= megazine perjalanan ke china(dalam ni ada banyak tempat2 menarik)

= novel otai(budak asrama)

= novel gadis gelandangan(kisah budak2 remaja,tragis sunggoh !!)

= megazine utopia,remaja(mcm2 info aku dapat ilmu,sempoilah org yg cipta buku nih)

= megazine jenis fotostep(story pasal geng2 punk n skinhead)

= novel kl london(kisah sorg girl brpindah dari kl ke london,aku pun dah lupa sebab apa dia pindah)

= komik eli(percintaan yg agak tragis,sanggup membunuh demi hidupkan awek dia semula)

= kalau aku tension atau boring sangat,aku suka baca ujang n gila2(pendapat aku pasal nih,setiap rumah mesti perlu ada,sebabnya kalau kita tengah gaduh+bengang+tension dengan famly atau kawan serumah,selain pada solat atau baca al quran,y'all baca je ujang atau gila2..dah tentu gelak sampai trlupa yg kawan ka famly ka tengah dok pot pet kat kita..he he he..)aku kenal megazine ni pun dari sorg kakak ka abg aku x ingat,time tu kat stesen bus kat jeti yg trbakar 1 ketika dulu,kalau x salah tempat tu la,masa kecik mana ada duit nak beli,time tu ujang brsaiz besar,org tu dok baca kami pun tengok sja,last2 dia bagi kat kami trus,haha best dapat free..

= nih skit ja nih,kalau nak tulis buku2 yg aku baca memang penuh blog aku dengan senarai nama buku2,kot nanti org ingat aku jual buku pulak,siap oder buku lagi,camna tuh?
dah banyak kali kawan2 cakap aku nih budak skema,dulu aku x mengaku,tapi bila aku tringat2 balik time aku skolah dulu,setiap kali aku rehat aku mesti makan cepat n trus aku kawan2 p library,setiap hari pulak tu,time aku dah keja pulak,ada 1 kali tu aku singgah kat 1 kedai buku,aku tengah syok2 baca sampai aku trlupa aku bukan dok kat library tapi kedai buku,siap tauke kedai tu tengok aku dengan muka bengang sja..he he aku trus blah,bila time gaji pulak org cbok beli pakaian tapi aku cbok beli utopia,sampai ada koleksi utopia lah jugak,paling banyak pun hampir 100 utopia,siap kena perli lagi sebab trlalu teruja dengan utopia tu,skarang bila dah ada note book,aku gila dok baca blog org pulak haha..skarang aku barulah pasti yg aku pun lebih kurang skema jugak...

No comments: