nuffnang ads

Mar 30, 2012

aku suka kucing

29 mar 2012
malam nih tepat jam 12 malam umur adik aku dah bertukar ke20 tahun.tu menandakan sok hari lahir dia..selamat datang ke angka 20...takdak lagi angka belas belas ya fatin...lagi sibuk lah lepas nih...ok balik kepada tajuk utama berita penting...haha macam berita kat tv lah pulak..aku sangat sukakan kucing dan sayang sangat...kat rumah aku memang banyak kucing yang kami bela dengan penuh kasih sayang,kami anggap macam family kami dah pun..nak tengok tak kucing2 aku..comel tau...sat aku tunjuk tapi sebelum tu aku nak sambung lagi story aku,tahun nih dalam bulan 2,time tu waktu mahrib..,dengan tiba tiba ada bunyi meow meow kat luar,aku pun buka pintu dan kucing2 tu terus masuk,hui...comelnya anak2 kucing nih,gebu2nya 3 ekor semua..kami pun terus lah bela dalam masa hampir sebulan,ada satu masa tu kucing tu ada orang mintak aku pun bagilah..sebelum tu pun ada orang mintak tapi nak sekor saja..aku tak bagilah sebab depa takleh terpisah,kita adik beradik pun kalau sorang takda mesti risau,apatah lagi kucing,.sambung semula kat orang yang aku bagi tu,lepas aku bagi dok esok tu 1 hari aku menangis,yalah dekat sebulan depa dok dengan aku,mestilah jadi rindu dan hari tu jugak kak aku minta balik kucing2 tu sebabnya dia sayangkan depa tu...ok tengok lah kucing2 aku tapi kali nih aku takmau bagi dah kat orang tau..jangan minta ok.




Mar 29, 2012

assalammualaikum...

29 mar 2012
sekarang jam menunjukkan 12.41 malam...ceh macam takdak lekat jam post pulak...
malam nih dengan tiba tiba aku rasa nak menaip pulak..padahal sok pagi nak keja..hemm....mengantok pun ada...tapi aku tetap nak lepak depan pc aku...eh pc mak punyalah...nak menaip punya pasal aku usahakan berjalan kaki menuju ke singki untuk mencuci muka...rasa rasa nak minum teh tarik tapi malas pulak nak bancuh..yalah aku sorang saja...yang lain p mana pulak?...sedia maklum...fatin ada date...abang dan kai tido d kampung...kakina pulak tido d flat...aku pulak?...d kelab gay....what? gila...taklah baru abis tengok cerita korea personal taste..story pasal gay...sekarang aku tido d dalam kedai a.k.a bangkel...macam takdak rumah pulak aku nak tido kan...nak buat cam mana keja punya pasal...hah...bebalik pada story yang aku nak menaip nih...story pasal.........zzzzz.......sorry out of control...zzzzzz.....