nuffnang ads

Mar 29, 2012

assalammualaikum...

29 mar 2012
sekarang jam menunjukkan 12.41 malam...ceh macam takdak lekat jam post pulak...
malam nih dengan tiba tiba aku rasa nak menaip pulak..padahal sok pagi nak keja..hemm....mengantok pun ada...tapi aku tetap nak lepak depan pc aku...eh pc mak punyalah...nak menaip punya pasal aku usahakan berjalan kaki menuju ke singki untuk mencuci muka...rasa rasa nak minum teh tarik tapi malas pulak nak bancuh..yalah aku sorang saja...yang lain p mana pulak?...sedia maklum...fatin ada date...abang dan kai tido d kampung...kakina pulak tido d flat...aku pulak?...d kelab gay....what? gila...taklah baru abis tengok cerita korea personal taste..story pasal gay...sekarang aku tido d dalam kedai a.k.a bangkel...macam takdak rumah pulak aku nak tido kan...nak buat cam mana keja punya pasal...hah...bebalik pada story yang aku nak menaip nih...story pasal.........zzzzz.......sorry out of control...zzzzzz.....

No comments: