nuffnang ads

Jun 15, 2012

si panas terik

hari nih macam biasa...cuaca panas terik *la nih pun aku tengah lap peluh di dahi* fuuhhh...walaupun pasang kipas...buka tingkap...tetap panas...rasa macam nak dok lepak saja dalam air terjun kat kg tok aku...malam nih aku rasa rajin skit nak menaip hehehe...life aku berjalan seperti biasa,aku nak plan pun dah malas sebab apa yang aku plan sebelum umur aku cukup 27 tahun...aku nak pastikan semuanya hampir sempurna akan tetapi...gagal lagi...sebab tu sekarang aku ikut saja masa berjalan...huis...banyak pulak aku tinggalkan titik heh heh heh,kalau karangan dah tentu kena tendang nih ;p pelik pulak aku perasan diri aku nih kadang2,patut lah orang selalu kata *hang nih pelik lah perangai macam apatah* eh kenapa tiba2 aku story pasal diri aku yang pelik? lari dari tajuk pulak hehe,macam nih la di pendek kan cerita...titik lagi.....syok pulak dok tekan titik nih,ho yalah sekarang kan trend polka dot *eh kenapa pulak polka dot pulak,tadi kan nak story benda lain...ish!!* apa lah yang aku mengarut nih entah lah,layan saja apa yang ada di pikiran aku nih...baru2 nih aku sangat2 rasa boring dan aku pun baca semula penulisan aku dalam post,tiba2 aku tergelak sorang2 nasib tak dak orang time tu haha malu pulak kalau orang ingat aku sewel *aku penah kena tegur tau* tak perasan pulak kan tengah syok membaca,post aku yang dulu2 tu dan sekarang banyak gak beza sebabnya dulu banyak gak aku taip cerita terlalu pendek ejaannya sampaikan aku sendiri pun tak paham apa yang aku tulis..eh! taip ke tulis hah? selalu orang sebut2 penulis blogger kan,sepatutnya penaip blogger lah sebabnya,kita tekan2 huruf tapi bukan tulis2 huruf kan *hehe aku saja ja nak bagi post nih jadi panjang saja syok2 tanya soalan berbaur pelik+sewel sewel* sambung cerita semula ok,ada 2 post tu aku baru perasan dan ada unsur2 misteri sikit sebab pada bulan yang sama tapi tahun lain2 aku hanya keluarkan 1 post saja..keduanya bulan january...adakah ada unsur2 pelik di bulan january? kita akan tunggu jawapannya nanti... *buat lagak seperti gaya watak dalam kisah penyiasatan kindaichi* aku pun dah hampir lupa drama bersiri jepun kesukaan aku hehe cam mana leh lupa pulak dengan kindaichi tu hah,dulu kan aku selalu berangan akulah watak kindaichi tu ;p

No comments: