nuffnang ads

Oct 18, 2012

aku benci dia dan tak boleh tengok dia

rajin betul aku menaip hari nih kan...perasan tak he he tak dak keja boring...

selain binatang berbisa aku takut...benda pun ada gak aku takut tengok...dulu mula mula aku kena tyroit...dia lah kawan baik aku tapi kadang kadang aku tak suka kawan dengan dia sebab dia selalu bagi aku sakit...dulu sampai sekarang bila aku tengok ja dia walau dari jauh aku tetap takut dan jantung aku berdebar debar sekali...segala macam perasaan datang kat aku...sakit perut pun rasa..nak pengsan pun ada gak siap berpeluh peluh lagi tu..ada geng dia pun sama gak selalu lukakan aku...nak tau apa benda tu..kanak kanak memang tak suka dia...*aku nih kanak kanak gak ka?*

haaaa dia nih lah...aku tak suka dia nih...besa dia nih nak kena patah patah ngan aku kot

No comments: