nuffnang ads

Oct 17, 2012

cita cita aku dulu dan mungkin kini

hoh!! umur dah tua tapi masih ada cita cita lagi ka?  tak pa meh aku story pasal cita cita aku
cikgu muzik...*guna foto sendiri dan tak copy hak orang hehe*

koreografer *pereka tarian*

army

hairstylist *aku dah penah jadi*

ahli silap mata



kenapa agaknya tiba tiba ada kunci? tu tandanya ada berkenaan dengan cita cita aku *tukang pembuat kunci, jangan tak tau..email pertama aku pun aku letak nama kunci hehe*

banyak lagi cita cita aku sebenarnya tapi segan pulak nak story ^_^

2 comments:

Khalilah said...

Tak pe, share je la... Boleh share manalah tau ade persamaan. Teringin jugak main gitar. Dan cita-cita koreografi tu, mmg ohsem... Ade cita2 kena try2 pergi survey mcm mana nak jd cm tu... (>_<)

Unknown said...

penah belajar main gitar tapi memang tak boleh...tak tahan sakit jari hik hik hik...