nuffnang ads

Oct 22, 2012

selamat tinggal si kobis dan si bayam

pagi tadi *selang beberapa minit...aku menaip entri ini sambil makan untuk tengah hari sorang sorang* kak ina mesej aku...dia bagitau yang aku nih dah tak boleh makan sayuran mentah dah sebab dia dapat info dari detektif *betul ka aku eja nih haha*detektif google bagitau kat beliau yang aku nih dah tak boleh geng dengan si kobis dan si bayam dah dan geng sayuran mentah *ulam lah* tu semua aku suka tu...sampaikan orang di amphenol panggil aku vigiterion *betul ka aku eja tu*sebab aku tak boleh makan sayuran mentah kerana aku dah penah kena penyakit tyroit...*nama cambest nih boleh letak nama band tak*hehe..nampaknya kerana aku bergeng dengan si kobis dan si bayam tulah aku senang dapat tyroit...tapi tu dulu lah sekarang dah sihat siap join taichi lagi tuh...babai my bff....kadang kadang ja kita boleh bergeng ok...

kajian haku = didapati saspek si kobis dan si bayam yaitu bff kepada reezsakura telah melakukan satu kesalahan undang undang dunia karut blog..saspek si kobis dan si bayam didapati telah bersubahat dengan geng sayurband untuk menjatuhkan reezsakura dari dunia karut blog ini...oleh sebab itu tanpa membuang masa dan jam dinding beliau (reezsakura) telah mengundur diri buat sementara waktu masuk ke dunia normal untuk menjadi manusia yang lebih sihat...atas sebab sebelum kes ini di kesan beliau penah menjadi salah seorang ahli club tyroitband berpunca dari kes si saspek saspek itu tadi..akan tetapi beliau telah memaafkan bff beliau yaitu si kobis dan si bayam dan beliau telah menyuruh pihak kerajaan karut blog membebaskan bff beliau...kami disini amat bangga dengan semangat friendship yang tinggi dalam diri beliau sekian berita tammat  saya haku dari karut blog telah membuat kajian mereng dari pentas yang tak berseri seri babai  (>_<)v smile

No comments: