nuffnang ads

Nov 16, 2012

hakuredkuman

assalammualaikum rakyat rakyat karut blog...terima kasih singgah ke blog ini...kepada yang tak kenal aku nih **dah tentulah orang tak kenal aku** aku lah pemilik sebenar karut blog ini dan hakuredkuman a.k.a penyiasat khas karut blog adalah watak yang dicipta oleh aku...beliau akan wujud dimana mana saja sesuka hati beliau..**sebenarnya dia anak patung aku** hari ini tak dak penyiasat khas di karut blog oleh kerana sekarang musim cuti sekolah dan beliau dah tentu sedang bercuti...patut sunyi sepi hari ini di karut blog...mana haku agaknya ya...meh kita cari beliau....

jauh di sudut kampung petani...angin sepoi sepoi....daun kering berterbangan dan betaburan ke tanah...ayam pulak....eh ayam dah lama mampos kena virus tecktonic **kah kah kah** tengah tengah aku gelak sorang sorang macam orang sewel ..tiba tiba nampak master ranggo and the geng berlari lari betempiaran...jauh disudut pondok ayam yang kosong...aku ternampak lembaga bertelinga kucing dan bewarna....hitam putih polka dot? besar lain macam jugak aku tengok...alih alih muka dia...ceh hakuredkuman...

sesi bertegur sapa - reezsakura (r) hakuredkuman (h)

r - wei redkuman hang buat apa kat sini?

h - panggil la nama haku jangan la redkuman,dengar macam haku ni banyak kuman pulak,haku hari hari mandi tau,lagipun nama haku tu comel sikit

r - ceh perasan...alah...panggil apa pun sama ja,wei buat apa kat sini,mentang mentang cuti sekolah mai lepak kat kampung aku pulak,nak kaji apa kat sini

h - haku tengah temuramah master ranggo and the geng pasal kes rumah kotor

r - ho ya ya betoi la depa selalu buang virus merata rata,patut la busuk kat hang haku wei **aku sedang tersenyum kambing biri biri yang comel

h - hehe...haku bersoal jawab tadi dengan master ranggo...kata dia..depa tak boleh makan makanan murah sebab tu lah sakit perut setiap hari..

r - ishh..berlagak betoi

h - ok lah nak sambung temu bual dengan depa lagi nih...ok hey hey bye bye

r - bye haku...jumpa di karut blog... **tak dapat aku bayangkan haku temu bual dengan kucing,virus mereng aku nih terjangkit kat dia agaknya**

No comments: