nuffnang ads

Nov 16, 2012

mahlin.......aku rindu

dah lama betul aku tinggalkan mahlin,entah cam mana tah malam nih teringat ingat kat mahlin,mungkin tengah chat dengan ct kat facebook kot,mungkin......kalau mahlin masih wujud dan aku masih di mahlin sekarang nih dan kalau time shif malam...aku mungkin di store bersama sama maziah dan ina yaitu sahabat aku yang amat aku rindu,mungkin kami bertiga ambik tray dalam kotak...tolak troli ke bilik tray wash....koyak stiker dan berlatar belakangkan muzik mesin AQ,aku pun dah lupa nama mesin tu mungkin betul kot dan tak lupa juga pada bau busuk air pencuci tray...pening betul bau dia sampai aku terlupa nama apa pencuci tu hehe,kalau time break mungkin aku...terus kekantin...dan selesai makan terus ke toilet...lepak kat store sampai orang dah lama masuk line kami masih lepak kat store sambil main pistol angin....tengok abang jan main game dengan abang khairul...abang mat mesti tengah dok tersengeh sengeh dan kacau kami bertiga....dan tak lama lepas tu mungkin abang mie akan cari kami sebab suruh issue barang...dah issue masuk tray wash...mungkin jugak kak nora supervisor panggil aku dan sesi bersoal jawab mungkin terjadi di antara operator(budak lidi a.k.a ultraman) dan supervisor(raksaksa)...kalau dah tak da hal mungkin aku berjalan di depan mini hook up sambil mengushar ushar orang dalam mini hook up dan ana mungkin di dalam mini hook up tu...aku akan melambai lambai tangan sambil tersenyum kambing biri biri yang comel **ceh perasan** bila tak dak keja mungkin kami di store..maziah dan ina mungkin tido aku lak tentulah lepak sekejap kat tray wash **melilau sebenarnya heh heh** mungkin check stok tray sikit atau banyak...acara melilau sorang sorang yang paling aku suka...tak boleh selalu melilau dengan geng sebab nampak macam tak buat keja pulak,padahal belambak tray yang kami issue...atau pun mungkin sekarang aku dan geng tengah nyenyak tido kat store atas pallet berbantalkan tray dan berbangkukan kotak...berselimutkan angin sepoi sepoi hahaha....rindunya time tu...sekarang mahlin dah lama berkubur...berkubur bersama sama kenangan terindah kami bertiga...

No comments: