nuffnang ads

Dec 26, 2012

pagi pagi yang boring dan banyak kerja

sepatutnya pagi nih aku kena p maybank sebab nak tukar kad ceri akan tetapi aku sibuk sikit dengan misi 007 aku nih...tengah dok menaip tiba tiba perut aku pulak berbunyi krok krek krok krek...lapaqnya oii...pagi ni bersarapan bubur kacang hijau saja,nak beli makanan lain pun makcik nasi lemak tu tak niaga pulak huh! mungkin isnin nih aku bercuti kot,bercuti...wah best tu mesti boleh baring baring tepi pantai sampai terbakar kulit *tengah menari nari keriangan* huh mana ada nak bercuti macam tu buat masa sekarang nih oit,aku nak bercuti untuk buat kad ceri ja pun dan mungkin lepak sat kat scm sorang sorang *sedih betoi*


kajian haku : kasihan betul dekat beliau sebab selalu lepak sorang sorang,mana pi semua kawan kawan beliau,hoo hari tu beliau ada bagitau kat haku yang kawan kawan beliau semua sibuk dan ada yang dah berkawen dan tak dapat hangout sama,tapi time kawan kawan beliau ada masa nak lepak sekali,beliau pulak yang banyak alasan tak mau jumpa depa semua,kenapa ek? ini satu kemisterian yang melampau di kerajaan karut blog ini...kita mesti siasat beliau, *eh eh selama nih haku kan buat kajian sorang sorang, huh kenapa pulak nak ajak orang lain* rahsia penyiasatan ini tidak dapat di bongkarkan pada sesiapa selain haku sorang ja yang layak *buat muka bangga sambil tangan membuat tabik sepering*  biarlah rahsia...macam kak siti nurhaliza pulak keh keh keh ok hey hey bye bye dan sayang awak yang tengah membaca karut blog ini.

No comments: