nuffnang ads

Mar 9, 2013

baju ala uniform sekolah

bulan lepas aku dengan family p kl dan shopping skit kat TS pastu adala satu baju tu aku terberkenan dan aku belek punya belek dan pikir pikir last tu tak jadi rembat pulak sebab bajet lari tak tau p mana mungkin p beli cool blog kot *hehe mereng pulak* berbalik kepada cerita aku tu tadi,baju tu memang comel sangat,ada warna biru tua,merah dan hijau kot,ia sejenis dress jugak,yang aku teruja sangat tu dekat kolar dia ala ala navy dan jugak hampir sama macam unifrom sekolah jepun atau korea dan juga unifrom zaman mak bapak kita sekolah dulu *aku tau pun sebab tengok album family mak* tak la seratus peratus sama,yang sama dekat kolar saja tapi apa apa pun aku memang terbayang bayang baju tu sampai ke saat ini,plan dalam masa terdekat nak p kl lagi tapi tak tau la bila pulak sebab mungkin lusa nak p thailand jalan jalan kat sana,harap ada baju ala unifrom sekolah tu tapi yang tak bestnya aku p dengan kakina ja,yang lain depa tak dapat p sama,kenapa aku kata macam unifrom sekolah haa nak tau dak nih *ceh cakap sorang pulak* yang paling nampak macam unifrom sekolah tu sebab dekat baju tu ada lencana sekolah memang macam budak sekolah ja kalau pakai tapi tetap nampak ringkas dan yang penting tak seksi ia berlengan panjang sangat,boleh mix dengan legging atau jeans.aku nak tunjuk memang tak dapat nak publish la sebabnya aku lupa snap baju tu,tidak mengapa satu hari nanti akan menjadi koleksi dalam almari aku hehehe...

haku : kenapa cik reez suka nak jadik macam budak sekolah?

reez : bukan suka nak jadik la tapi suka sangat fashion old school..eh eh sibok ja haku nih p  main jauh jauh nuh .

haku : eleh biar la

No comments: