nuffnang ads

Mar 9, 2013

dunia fantasi

dalam masa sebulan ke dua bulan nih aku jadi terpengaruh game yang satu nih,nama game tu sims 2 family fun stuff,buat masa lani family aku sangat sangat teruja game nih,memang best sangat kalau dapat cipta sims sendiri ikut zodiak kita dan paling best dapat bina rumah sendiri memang best sangat sangat,mula mula aku letak nama umi hana dan adam haris,pastu jadi kalang kelibut,besa la kali pertama kontrol sims,tak lama pastu aku pun dah naik rimas,aku pun padam sims umi hana dan adam haris,dan terciptalah sims baru nama dia kyoto sakura keto,rumah yang aku pilih dua tingkat dan aku deko deko skit  nampak ala ala rumah cerita dongeng fairy tale di sebelah luar,di dalam pulak nampak macam rumah jepun,tak lama lepas tu aku cipta sims kyoto sakura keto jadi student best jugak dan tak lama pastu bagi dia dok rumah sewa cantik sangat aku deko deko jadi tasik ada pokok besar daun warna kuning di tambah kerusi rehat dan meja wow memang tenang ja tengok suasana yang selesa tu tapi tak lama pastu student kyoto tiba tiba kena pindah ke asrama balik sebab baru semester pertama tak boleh dok asing lagi....ceh macam betoi pulak,dan tak lama pastu aku dah malas nak kontrol sims student kyoto sakura keto dan aku pun padam,pastu aku cipta pulak sims terbaru nama dia mello keto,rumah mello simple ja rumah bawah tapi deko deko skit bagi nampak menarik...hui kalau siapa yang stat main game nih memang akan jadi sangat teruja itu saja yang aku dapat gambarkan,sebenarnya game nih dah lama betoi dah tapi baru lani dapat main.

haku : tahun baru 2013 ni banyak betul hobi cik reez ye,umur pun bertambah tambah kah kah      kah

reez : woi!! diam!!

No comments: