nuffnang ads

Mar 12, 2013

thailand aku datang

bangun seawal pagi....naik kancil dengan kakina dan kawan dia....sampai di thailand...fuuuuhhh panas terik hanya tuhan yang tahu....kawan kak ina jalan punya la laju macam acara sukan neka pulak aku tengok,sampaikan tak sempat nak santai santai pilih baju,lain kali insyallah aku tak mau join sekali dah dengan kawan kakina tu,ada kot sejam dua melilau sambil basahkan tekak dengan mineral water,tak lama kemudian dapat lah dua tiga barang,kakina beli dua pasang kasut untuk diri dia dan sepasang kasut untuk fatin,aku pulak dapat beli dua lai baju,jadi la buat kenang kenagan tapi kesian pulak kat kai mak dan abang,kami tak sempat beli barang untuk depa sebab jalan terkalut kalut pasal kawan kakina yang sorang tu,haah tension dan sangat stress,takpa lain kali aku nak datang lagi boleh terus pi hatyai,pi satu family lagi meriah.....thailand tunggu kami datang lagi....

No comments: