nuffnang ads

Apr 22, 2013

bila nak kawen ni cek oi

haku redkuman = haku     reezsakura = reez

haku = assalammualaikum reez

reez = waalaikummussalam....haku

haku = sekarang yang sebetoinya reez ni umur brapa?

reez = lani umur reez hampir 28 tahun dan reez malas pikir pasal kawen sebab

   1 ------>>> bukan matlamat hidup aku *ada jodoh aku kawen*

   2 ------>>> diri sendiri pun huru hara camna nak bina keluarga

   3 ------>>> matlamat aku nak ada bisnes sendiri

   4 ------>>> nak berjaya dengan bisnes sendiri

   5 ------>>> nak beli keta

   6 ------>>> nak beli rumah

   7 ------>>> nak sediakan keselesaan family aku (rumah baru ditapak kampung petani      dan bagi family aku sentiasa sihat *boleh travel sama sama nanti

   8 ------>>> nak bawa family ke mekah tunaikan umrah dan haji

   9 ------>>> nak bawa family melancong ke (kashmir*tempat yang mak teringin nak      pi* +london+belanda *ada perkampungan cantik kat sana* +(korea+jepun)     *ada banyak game kat situ* dan tempat tempat impian family aku                   yang lain

   10 ------>>> aku nak travel sorang diri ke seluruh pelusuh dunia

*mengembara adalah matlamat sebenar aku hidup kat dunia ini*

bye (^_^)v  *senyum selalu*

haku = amboi amboi belum tanya soalan pun dah bagi jawapan *kena siasat ni*

reez = heh heh heh terer dak terer dak

haku = cis
 

No comments: