nuffnang ads

Apr 20, 2013

pagi yang sunyi

19 april 2013

pagi yang sangat lain aku rasa....fatin gerak aku dari tidur....*moon dah tak dak...dia kemalangan...dia dah meninggal dunia* dengar ja fatin cakap macam tu terus aku tergamam...memang aku tak rapat dengan moon pun camtu jugak family aku yang lain tapi pemergian nya tetap terasa sedih sangat..sampai lani aku tak percaya yang moon dah tak dak walaupun aku sendiri nampak depan mata aku yang moon terbaring kaku di atas katil...sebak memang tersangat sebak...datangnya sekelip mata...perginya tak dijangka...aku masih ingat masa moon masih bernafas...dia selalu mai lepak di kedai...sementara tunggu fatin bersiap...dia mai lepak dengan aku kat tapak niaga dan dia penah beli air soya botol kat aku..aku selalu cakap kat dia selalu buat aktiviti mingguan...tonton wayang dengan fatin...semua cerita panggung yang terbaru semuanya depa yang terawal tengok...aku dan family pun pernah join depa..memang best sangat time tu...yang nak tergelaknya time tengah syok syok tengok wayang tiba tiba fon pa'ah hilang...kami semua kalut dok cari fon pa'ah,rupa rupanya ada atas bangku duduk pa'ah...perangai moon pun iras iras pa'ah gak sebenarnya yang tu yang aku seronok tengok pa'ah versi lelaki...masa pa'ah kat KL,moon lah ganti tempat pa'ah...tapi apa boleh buat...tu semua hanya tinggal kenangan...semoga rohnya tenang disana...moon tetap dalam ingatan kami sekeluarga...terima kasih moon sebab pernah menjadi sebahagian ahli keluarga kami....AL-FATIHAH....

No comments: