nuffnang ads

Apr 28, 2013

tiba tiba line laju

satu hari aku try nak update blog tapi bengang betoi bila aku on berok band ** slow linenya hanya tuhan saja yang tahu** yang mengbengangkan aku lagi....time time mengantuk nih la nak laju tiba tiba pun,mungkin tak ramai yang online kot,malam nih aku buat sedikit kajian tempatan ** hehe macam zaman sekolah pulak ** aku buat kajian tentang sajak yang dah memang betoi betoi lama aku tinggalkan,tadi petang aku ushar ushar blog sapa entah aku lupa tengok nama beliau ** dah tua sedar diri suka terlupa ** kat blog tu ada bagitau pasal jual karya sendiri di majalah,aku pun dah lama berminat nak join sekaki merasa rezeki dari karya sendiri,tadi aku sempat copy paste sajak sajak aku dalam blog aku nih tapi asalnya aku anggap sebagai lirik saja,memandangkan aku tengah merasa jadi penganggur untuk kali yang entah keberapa tah lah,aku pun terpikir pasal nak try join jual karya,sebenarnya aku nak start buka bundle online tapi semuanya memerlukan modal,nampak caranya terpaksa la aku cari partime yang tak memerlukan sebarang modal yaitu hanyalah jual karya aku yang terkubur dalam blog nih bertahun tahun lamanya,mungkin kena edit sikit untuk jadikan sebuah sajak dari karya reezsakura dan tidak di copy pastekan dari sajak orang lain,itu bukan diri aku yang sebenar,perkara yang macam tu amat memalukan bagi aku,insyallah aku akan cuba yang terbaik sikit demi sedikit,tadi jugak sempat aku mengarang cerita,mungkin untuk carpen kot,ada satu karya aku yang belum siap sepenuhnya terhilang pulak (>_<) nak kena buat semula **aduhai** dengan ini sekian berita  #TAMMAT#

No comments: