nuffnang ads

Oct 28, 2013

bahasa blogger

Bahasa blogger atau aku ringkaskan jadi BB * kali ini tajuk aku bertemakan make up ye ulzzang ulzzang semua * BB tu bukannya bb krim yang sapu kat muka tu ye puan puan * macam duta product pulakkk *

Semenjak karut blog ini ditubuhkan oleh reezsakura,eh siapa reezsakura tu * ceh macam teruk sangat dengar soalan tu bila aku baca balik apa yang aku taip * dengan ini saya dengan jujur mengambil kesempatan ini untuk menterjemah BB yang selalu diguna berkali kali secara kebetulan atau di sengajakan oleh blogger blogger lain termasuk saya * eh napa aku formal sangat nih... Alahhh *

Dahku - bermaksud aku ataupun saya
Selalunya yang guna panggilan camni orangnya macam ala perempuan lemah lembut,sopan santun,selalu di guna blogger girl saja kalau blogger boy agaknya tak guna sebab tak sesuai.

I - selalu diguna oleh blogger girl yang sangat suka akan kecantikkan * aku tak reti nak guna panggilan camni *

haku - maksudnya saya,aku suka guna panggilan yang ni.selalunya orang yang macam tu suka benda yang comel comel saja.nak nampak blog sendiri dengar macam k pop atau j pop skit kot agaknya *apa punya perasan la blogger macam tu * hahaha aku la blogger perasan tu.

Aku - blogger macam ni selalunya blogger boy dan blog dia mestilah blog travel.

Beliau - kalau blogger macam nih dah dengar pun dah tau.mestilah blog gosip artis * tapi aku selalu guna perkataan macam tu gak * tak semestinya untuk blog formal kan.blog lawak pun ada gak.

Tammat......

Haku - amboi lama betul tak nampak beliau.cik reezsakura selalu sibuk dengan master ranggo yang sekarang jadi kucing kanibal

No comments: