nuffnang ads

Oct 27, 2013

kah kah kah

Haaa pelik lagi kan tajuk aku hari ini..post yang beberapa saat tadi tu pasai master ranggo...aku nak lekat gambar beliau kat karut blog nih tapi gam tak pi beli lagi haaa kah kah kah yey yey kena tipu..sebenarnya bb aku nih tak ios lagi laa * betoi ka ios ka soi ka iso * ada kaitan dengan kilang gamaknya..tu sebab tak leh nak upload foto si dut tu haa.

ok tammat setakat ini.aku nak story pasai kerja kilang pulak.memandangkan aku tersebut pasai ios atau soi atau iso itu tadi.

Lani nampak gayanya aku dah semakin semboh..jadi...kepala otak sumi aku nih dok terbayang bayang duit saja.aku dok terbayang suasana dalam kilang yang separuh manusia dalam bumi ini tak suka keja kilang kecuali aku si gila game ini.

Dalam masa terdekat ini.jari aku laju laju ja taip perkataan KILANG PRAI.memang aku nak keja kilang area prai sebab dekat skit dengan kenangan zaman mahlin aku dulu..heheee

Tammat

No comments: