nuffnang ads

Apr 12, 2014

jusco perda dah nak tutup? kenapa pulak dah nih oii

Assalammualaikum...semua selamat hari sabtu dan semoga sihat gembira hari ni..JUSCO PERDA dah nak tutup dah? Kenapa agaknya? * ceh aku saja ja buat buat heran..aku kan tak dak keja la ni..hahaha padahai aku tengah keja,huh * alah tak bestlah lepas ni sebab library dah makin jauh,kenapa lah depa tak buat bangunan yang kuat dan takkan runtuh? Masa depa dok plan nak bina tu kenapa lah depa tak tengok betoi betoi sesuai atau pun tidak untuk bina mall.huh nak buat camna mall jusco tu kan dah tak lama nak runtuh dah.tempat lain pun ada library jugak,huh tapi tak sama dekat macam mall jusco lah.entah bila tahun mall tu nak terkubur kat situ kan? Mungkin 10 tahun lagi? 20 tahun lagi? Entah? Baru baru ni sempat jugak aku jalan jalan dengan family aku,plan tu nak shopping sebab banyak sale tapi semuanya tak menarik dan sebelum tu aku sempat jugak lah shopping baju PDI untuk aku dan kembaq aku * entah dia suka ka tak * lepas ni aku nak shopping kat mana lah kan.kat situ saja yang selesa nak travel rapid,nak travel guna keta...pun takdak * itu lah di namakan ke hidupan MASTER R *

No comments: