nuffnang ads

Apr 11, 2015

Aku rindu scoot aku

La ni tengah hujan lebat.tiba tiba ja aku dok teringat kat scoot aku dulu tu.kadang rasa macam nak naik balik scoot macam zaman scoot aku dulu pun ada.
Tapi aku plan nak naik scoot siput ja kot.aku nak suruh adik aku tolong cari.senang skit nak ke mana mana.nak buat camna tu ja yang aku mampu buat masa ni.
Kalau aku ada siput.aku nak cat warna biru laut..tapi bila tengok lama lama mesti nampak macam skuter mainan plak dah.rasa rasanya macam nak cat warna green army.heh heh heh * awesome *
Scoot aku dulu warna hitam.mula mula nak beli aku nak warna biru tapi kena tunggu plak dah.lambat sangat aku ambik gak la warna hitam.
Selama aku bersama dengan scoot aku tu.byk tempat aku boleh pi.
Aku rasa mak mesti marah kalau buat keputusan untuk ada siput.dulu pun mak tak setuju aku beli skuter yamaha ego.
Tapi aku beli juga.

- siput (skuter v100)

Sekian tammat

No comments: