nuffnang ads

Apr 5, 2015

Kisah lotion aku

Assalamualaikum...
Dulu aku suka lotion tapi bila selalu ja dapat jumpa lotion jenis melekit lekit aku dah naik rimas nak sapu.tapi tak banyak la aku tukar tukar lotion macam aku tukar pembersih muka aku tu.
Aku stat pakai lotion balik sebab kulit aku semakin kering sebab kerap jemur tengah panas..
Aku pernah beli 1 barang dalam watsons tapi aku tak ingat barang apa ** hahaa tak ingat sebab dah lama sangat **
Beli barang tu dapat free gift lotion vaselin.baru baru ni aku baru rasa nak pakai.
Kali pertama sapu aku dah mula suka sebab lotion tu cepat serap tak macam lotion yang aku pernah guna.hihii syok pulak bila sapu lotion vaselin.rasa lembut lembap ja kulit aku ni.wangi pun wangi.
Bila masuk dalam watsons aku selalu gak belek belek brand vaselin ni.rasa teringin nak beli tapi risau gak kalau lotion jenis lambat serap ** aku tak suka membazir **
Aku stat pakai lotion ni pun sebab dapat free ja.hihii nasib baik la ok.abis lotion ni aku nak beli lagi.yess aku dah jumpa lotion yang serasi dengan aku.la ni aku tengah cuba yang warna kuning.nanti aku nak cuba yang warna pink atau coco

No comments: