nuffnang ads

Apr 5, 2015

Pelembap bibir

Aku nak cerita pasal pelembap bibir aku pulak kali ni.macam biasa...aku akan bertukar tukar product sebab tak serasi.dulu aku beli lip balm susu tapi tak ingat brand apa tapi aku sangat suka dan rasa macam nak makan pun ada.dah la bekas dia comel ada lukisan kucing tengah minum susu.comel hooo tapi....
Lip balm tu hilang ** adoiii sedihnya **
Pastu aku beli lip balm baru jenis yang pernah aku guna dulu brand nivea.ok gak siap ada warna lagi tu.aku suka sangat kalau product tu dari bahan semulajadi.aku suka sangat lip balm jenis buah.pembersih muka pun buah.supplement pun buah.minyak wangi pun bau buah.masker muka aloe vera.yang penting dari bahan semula jadi ** aku suka gila bahan semula jadi yang tak campur bahan kimia **

Sekian cerita tammat

No comments: