nuffnang ads

Aug 28, 2015

Morning friday

Aku tengah makan sarapan pagi cucuq kodok dan kopi o panas..

Harini aku mangkit awai lagi.koi 8.30 camtu la.rasa macam teringin nak cycling sebab teruja ada pam taya beskat.
Tapi fatin kata dah lewat nak pi joging.matahari dah naik.buat panas muka ja.kalau keluaq koi 7 pagi tu kot la takpa.

Harini aku lalui cerita yang sama..
Mangkit tidoq..
Sarapan...
Mandi..
Buat keja rumah..
Termenung..

Adoii sesaknya hidup aku dengan bosan bosan bosan ja.alangkah gembiranya aku bila dapat keja dan kumpul duit walaupun hanya keja kilang saja.
Aku tak kisah la janji halal.
Nak keja lain?
Keja apa keja lain?
La ni aku takleh nak memilih sangat.yang penting aku ada keja dan bleh kumpul duit untuk masa depan..

Sempena hari ini hari jumaat.aku berharap sangat setiap masa hidup aku sekeluarga akan menjadi semakin bertuah.di permudahkan segala urusan dunia dan ahkirat.di beri kesihatan yang baik dan keluarga aku akan gembira lalui kehidupan ini.

Sekian berita tamat

No comments: