nuffnang ads

Aug 17, 2015

Pendapat aku tentang nour ain trial set

La ni tengah tengok tv2 cerita masam masam manis (p ramlee) taktau la dah berapa puluh kali aku tengok aku sendiri pun taktau la...

Banyak produk aku dah google sebenarnya..tapi aku terminat produk nour ain sebab amy kawan sekolah aku pakai.survey harga paling murah 1 trial set rm40.aku beli la juga.dapat pakai 1 kali pun jadi la.nak bagi muka aku ni elok skit.
Kali pertama pakai biasa ja.macam takdak perubahan sangat.whitehead aku pun macam sama ja tak berubah.sampaikan aku terpaksa guna eversoft scrub.baru la hilang.
Tapi lepas 1 minggu aku pakai.aku rasa muka aku semakin hari semakin lincin.whitehead pun lambat tumbuh balik.selalunya kalau aku scrub muka..2-3 hari lepas tu mesti ada balik whitehead.tapi stat aku pakai nour ain.lambat plak whitehead tumbuh balik.mungkin nour ain skincare ni dah mula berkesan la.
Syok la plak tapi...
* apa yang bertapi tapi tu agaknya *
Sebenarnya aku dah tak keja lama dah.susah skit la sebab bajet kurang.terpaksa la aku guna SM (safi manggis) balik.

Apa pun nour ain skincare memang the best...sebab berkesan baiki kulit dengan lembut tanpa pengelupasan.

No comments: