nuffnang ads

Aug 17, 2015

Vaseline lotion memang syok

La ni aku kat kedai makan dalam econsave summit.baru lepas buat kad maybank dan lepas makan..

Sebelum makan..
Masuk dalam watsons...
Kad watsons tak bawa..
Kah kah kah...

Tapi aku tetap beli juga sebab barang ni semua aku perlu.aku beli.
deo nivea whitening
Wax strips veet
Vaseline insta fair lotion
Sunsilk hair cream
* entah sapa perabih minyak rambut aku tah.terpaksa la beli lain *

La ni aku nak kongsi cerita pasai vaseline lotion saja bukan cerita yang lain tu..

Mula mula aku pakai vaseline lotion ni sebab dapat free.tu pun aku beli barang apa entah tak ingat.aku beli dalam watsons la.lama aku simpan dalam drower biru dalam bilik.entah kenapa tiba tiba haritu aku rasa nak pakai lotion.aku pun try la vaseline lotion yang free gift tu.botol dia comey ja.
Selalunya aku malas pakai lotion sebab utama sekali kebanyakkan lotion semuanya melekit nak mampuih..aku pun naik geram..masa depa cipta lotion tu depa tak try kat tangan depa kah * ceh awat teruk sangat ayat hang reezmika oi * aku tak macam kembaq aku yang suka gila dengan lotion.dia kata dia suka tangan dan kaki dia rasa lembap macam tu * baru aku faham pasai apa orang cipta lotion yang melekit...untuk orang macam kembaq aku tu la kan kan *
Berbalik pada tajuk asal..
Lepas aku sapu vaseline lotion kat tangan aku..alangkah terkejutnya aku..
Wujud ka lotion macam ni.selama 30 tahun aku hidup.aku tak pernah jumpa lotion sehebat ini.
Syok gila pakai.
Dah la wangi..
Pastu rasa lembut lepas sapu..
Cepat plak menyerap..
Adakah kulit aku ni sedut lotion tu tadi???
Ohh tidak..
* Vaseline lotion memang semua macam tu cek oi *
Cepat menyerap..
Kiranya tak rugi sekupang pun duit kita kalau beli vaseline lotion.memang syok ooo.bila tengah stress cer try sapu kat tangan ka contohnya..teruih hilang stress bila bau vaseline lotion tu..
Rasa macam nak ja beli semua jenis.
Syok syok syok ooooo

Sekian berita tamat..

Haku : tuuuu diiiaa syok noh.pasni tak yah tukaq lotion dah.

R : uiii dah pasti la..nak setia dengan vaseline saja.

No comments: