nuffnang ads

Sep 1, 2015

Kisah nat dan pasar malam perlis

Apa itu NAT??

Mula mula aku dengar nama NAT aku rasa pelik dan aku sangka NAT adalah sejenis macam skru penyambung.rupa rupanya maksud NAT yang sebenaqnya adalah PASAR TANI CEK OII...

Kalau kat perlis memang depa panggil NAT dengaq macam bahasa siam skit kan..kalau kat nat aku selalu pi dengan mak.kakina dan fatin.kami selalu pusing puas puas 1 nat tu.kami selalu dapat pi nat simpang 4 saja.aku kalau pi nat mesti akan beli sesuatu.aku pernah beli seluar panjang.seluar pendek.cekak rambut.sikat rambut.getah rambut.nat ada banyak tempat tapi kami tak tau jalan nak pi.

Pasai pasar malam plak.aku sangat suka pasar malam arau belakang istana.syok sebab utama adalah BUKU BUNDLE haa ingat pakaian ja ada bundle.buku pun ada juga.susah sebenaqnya nak ada pasar malam yang jual buku bundle.kalau kampung aku pun takda.sebab tu la tiap kali balik kampung perlis aku suka kalau ada pasar malam mesti nak pi.kakina dan fatin pun sama gak suka pi.

Aku pernah beli kat pasar malam belakang istana.aku beli cincin silver tapi cincin tu dah lama dah patah.buku bundle pun aku beli..ada jugak pasar malam dekat titi chai.aku pi jugak tapi tak besar macam pasar malam belakang istana.aku pernah beli shawl polka dot merah putih.lembut sangat rm5 ja.aku pilih polka dot sebab time tu corak polka dot tengah femes.tiap kali balik perlis aku selalu google pasar malam dan nat sebab aku selalu lupa.mana la ingat bukan selalu pi.

Sekian berita tamat

No comments: