nuffnang ads

Dec 13, 2015

Master ranggo dalam ingatan selamanya

Masa ni aku tunggu nak solat mahrib.
11/12/2015 (tarikh sebelum arwah abah meninggal) 10pagi jumaat
Dut menghembus nafas terakhir meninggalkan kami sekeluarga.aku dan keluarga aku terlalu sebak sampai aku tak boleh nak kongsi cerita kat sini.
Dut seperti ahli keluarga kami.kami semua sayang sangat kat dia.bila dia tak dak.aku rasa macam separuh nyawa aku hilang.
Aku sedih sangat.aku rasa nak sibukkan diri dengan aktiviti kelas jahitan.kalau boleh dapat join kelas berasrama lagi bagus.aku sedih sangat tak boleh dok rumah.selalu terkenang kenangan dengan dut.
Kat blog-facebook-wechat banyak kisah pasal dut.
Kat mana mana aku pi mesti ingat dut.bukan aku nak lari tinggalkan dut jauh.aku nak belajar kelas jahitan.aku nak fokus.aku takmau selalu sedih.aku nak ingat selalu kenangan aku dengan dut masa gembira saja.
Aku tak boleh nak kongsi kat sini pasal keadaan dut mati.
Aku terlalu sedih sangat.aku tak mau ingat masa sedih.
Harap kami sekeluarga kuat hadapi dugaan.dut tinggalkan kami cara mengejut

No comments: