nuffnang ads

Dec 16, 2015

Perbandingan scrub wajah

Masa ni aku dok lepak dalam bilik tepi tingkap (rumah tok) dok temenung sambil teringat kenangan dengan dut.
Rindunya...

Aku nak cerita pasal perbandingan scrub wajah yang pernah aku guna.

Scrub eversoft
Pertama kali guna.aku rasa amat bersih+lincin+lembut tapi agak kasar dia punya scrub.aku pun berubah kepada scrub alaisyah

Scrub alaisyah
Terlalu lembut sampai tak nampak kesan apa apa.menyesal beli.tak sesuai dengan muka aku yang terlalu banyak whitehead di muka terutama hidung.aku bertukar kepada safi kiwi

Scrub safi kiwi
Aku sangkakan lebih ok dari alaisyah rupanya lebih kurang sama.tak sesuai dengan aku.terpaksa lah perabih scrub yang dok ada.
Lepas ni aku tak dak cara lain selain beli scrub eversoft.yang tu saja yang sesuai untuk aku walaupun agak kasar.

Sekian berita karut tamat

No comments: