nuffnang ads

Dec 22, 2015

Permohonan giatmara 2016

Masa ni aku dok tengok runningman sorang ja tanpa dut...

Bangun pagi tadi awal.aku dan mak pi setel hal keta hilux yang dah abis bayaq.dah setel bab mak.
Bermulalah bab aku.aku dah agak dah..memang susah gila nak cari giatmara bagan sebab terlalu amat terpencil plak tempat tu.rupa2nya senang ja cari.
Susah betoi orang nak cerita bab giatmara bagan yang dok kat area stesen jetty lama ja pun yang teruk sampai tersesat pusing sana sini.
hantar borang tak susah mana.siap di temuduga terus senang cerita skit.
Yang tak syoknya kat situ takdak asrama.dulu ada tapi dah pindah tempat baru takdak plak.aku macam tak berapa puas hati plak di tambah dengan suasana yang tak syok.aku rasa takdak semangat sangat.
Lepas setel.kami pi makan kat rumah cik mah.lepas makan sembang apa semua.sambil aku call berbelas kali giatmara bukit mertajam langsung tak berjawab.masa tu aku rasa macam takdak harapan aku nak belajar dengan gembira..aku naik stress.pastu mak nak bagi setel kes giatmara aku ni.kami pun bertolak jam 3lebih sebelah petang.
Dalam hati aku hanya allah ja yang tau.aku risau kalau takdak asrama.dalam perjalanan aku berdoa harap sangat di permudahkan segala urusan.
Tapi macam biasalah.sampai ja kat situ.aku minta borang dekat gat sambil tanya pasal asrama.gat tu kata takdak.masa tu hati aku rasa kecewa sangat.macam dah putus asa plak.tapi bila pi dekat mak.aku bincang dan pikiaq sampai tak boleh nak isi borang.nasib lah mak tolong isi untuk aku.
Mak kata takpa mak akan hantar sampai aku ada tranport nanti aku mai lah sendiri.
Sesi temuduga berjalan dengan lancar.syukur..
Hari rabu ni kena pi ambik surat tawaran belajar di giatmara bm.lepas tu aku dan mak terus ke kl.harap sangat semua berjalan dengan lancar.

Sekian berita tamat

No comments: