nuffnang ads

Dec 16, 2015

Spray shurah rindu

Hari ni dua cerita pasal product.saja ja aku dah takdak cerita nak kongsi sebab aku masih dok sedih pasal dut..

Kemarin aku ikut mak pi survey pasal keta kat pekan kangar perlis.masa kami nak balik kami saja lah usha keta axia.pastu mak tunjuk kat aku no plat keta axia tu sama dengan no plat moto skuter aku.
Pastu mak tanya lah kat saleman pasal keta axia tu.
Kecewa gak dengar bila saleman tu bagitau keta tu dah ada orang beli.
Kami pun blah.
Sampai kat pasarraya k ceria.kami singgah sat shoping apa yang patut.aku sajalah ronda area product.nak cari yang lain pastu terjumpa benda yang dah lama aku cari.iaitu spray shurah rindu.sebelum tu aku dok tengok ada bedak ja.try cari pewangi tak jumpa plak.last sekali terjumpa gak.
Aku ambik sedas hanya rm6 saja hehee tak mahai mana pun tapi wangi dia membawa aku terkenang zaman friendster

Sekian berita karut tamat

No comments: