nuffnang ads

Jan 14, 2016

Hari ke empat di transit GM

Masa ni aku sarapan pagi di kantin GM dengan kawan transit fariha dan risya.

Hari ke empat aku tidoq kat transit.mula rasa syok tapi bila dah lama rasa cemuih.
Cemuih sebab toilet aku rasa jauh.sepatutnya toilet dok sekali dengan transit sesuai la.
Baru ni en zubir kata kami dok transit ni sementara ja.
Harap sangat apa yang en zubir kata tu betoi.kadang suka dok transit atas tapi lama lama cemuih sebab toilet dan kena naik tangga.kalau barang tertinggai jadi malas nak naik atas.
Harap sangat tak lama lagi kami ada transit baru yang selesa dekat dengan toilet.
Kemarin depa pandai pandai undi aku jadi pegerusi.pastu dapat ramai plak yang undi.
Karut betoi lah.aku malas bab kena pikiaq macam macam hal.aku ni dah la selalu pi hospital.
Nasib hangpa lah dapat pegerusi macam aku hahahaa.

No comments: