nuffnang ads

Jan 16, 2016

Otw balik kampung ku

Masa ni lepas sidai kain.aku lepak kat ruang tamu sambil tengok permandangan petang.

Kemarin masa keluar dari GM.aku terus tergesa gesa jalan secepat mungkin sebab takut kena tinggai bas.dah berpenat di dalam GM.ni plak bersambung penat jalan tunggu bas.nasib lah dalam perjalanan aida bagi tumpang naik keta dia.aku sebenarnya malu tapi terpaksa buat bodo sebab aku nak cepat.sampai dekat bas stop rasa lega skit.dalam setengah jam lebih kurang.bas pun sampai.aku pun naik dan bayar rm1.30 dapat tiket aku pun duduk.
Sepanjang perjalanan aku dok pikiaq pasal biro pegerusi ja.rimas gila.
Dalam perjalanan aku dok pikiaq pasal alasan yang aku nak bagi dekat en nazri (pegurus GM)
Bila dah sampai dekat kawasan bm.kena plak turun kat kawasan market.jenuh aku jalan kaki.
Sampai kat summit aku makan dulu sebab lapaq sangat.
Tak lama aku makan.aku kena tunggu bas jalan plak.berdiri sampai lenguh kaki.
7.15 bas pun jalan.aku sampai rumah dah 7 lebih.hampir gelap.malam tu lepas selesai mandi.aku terus tak pikiaq panjang.aku karang ayat yang sesuai untuk en nazri (formal gila ayat yang aku karang tu)
Lama gak aku tunggu en nazri balas.dia cakap nanti dia buat keputusan.
Aku harap sangat dapat keputusan tukar pegerusi lain.
Aku nak pi situ nak belajar jahit.aku nak fokus jahitan saja atau aktiviti lain tapi bukan aku kejaq jawatan apa apa.
Macam kemarin tu yang aku rasa sangat kecewa.masa semua biro metting.kelas jahitan dah mula.bila metting dah selesai.kelas jahitan pun dah abis.
Aku punya sakit hati masa tu.camna lah agaknya nanti.dah la aku kerap pi hospital.pastu sibuk dengan metting biro plak.
Kelas jahitan aku macam mana plak???

Moga semuanya berjalan dengan lancar.

Sekian berita tamat

No comments: