nuffnang ads

Jan 25, 2016

Syok makin bertambah

Masa ni aku dok tengok tv.risha baca buku.fariha main hp.
Nampak gayanya sama ja macam aku kat rumah.tetap tengok tv sorang sorang.tapi takpa syok gak ada tv.rasa macam kat rumah.

Tadi petang kai hantar aku naik skuter ego aku tu.kami singgah econsave summit.
Aku beli bakul baru untuk baju basah yang dah cuci.silap plak tak beli 2.
1 untuk letak baju cuci.1 lagi untuk stok makanan.
Takpa lah balik petang khamis ni.aku singgah ceria 99 dalam econsave.boleh usha bakul untuk stok makanan.rasanya nak kena beli jenis tutup sebab tak nampak semak sangat.bentuk petak lah kalau boleh sebab besar skit ruang.
Nampaknya baldi besar nak pecah dah.aku kena bok balik.lega skit semua barang hampir cukup.taksat mad bf fariha mai ambik oder.
Yes satgi aku boleh makan burger daging.

Sekian berita tamat

No comments: