nuffnang ads

Feb 14, 2016

Jumaat petang

Masa ni dok lepak dalam bilik atas katil dan sembang pagi dengan mak...

Jumaat petang aku balik mai rumah.nasib baik masa aku nak tunggu bas tini tolong hantar aku pi kat bas stop.syukur ada yang membantu.
Terima kasih kawanku tini..
Lama gak aku tunggu bas sambil makan keropok yang tini bagi baki ole ole kenduri maksu dia.
Tak lama pastu bas pun mai.sampai kat pekan bm dekat stesen ktm lama bas benti aku pun turun.jalan plak kaki sampai lah ke summit econsave mall.aku lapaq pastu pi beli wafer pastu makan dulu.setel semua aku pi cari bas tapi rapid 606 tak mai lagi.aku pun lepak lah kat kerusi panjang.lepak sekali bangla.
Lega skit rapid 606 dah sampai.
Kul 7 bertolak.tak lama pastu sampailah aku ke destinasi kampung petani.
Aku turun bas sambil cari baki wafer.pastu aku makan.dok tak lama dengaq sora orang panggil nama aku.kaleh kaleh tengok rupanya kai adik aku dengan kawan dia naik moto.
Kai mintak beg beg aku.
Aku pun jalan lah sambil makan.sampai rumah maklong mengaji.
Depa tegur aku.depa interview aku itu ini.dah setel aku pun teruskan perjalanan aku sambil makan wafer dan menghayati permandangan petang kampung aku..
CEHH AYAT SERUPA NOVEL PLAK DAH..
Sampai ja rumah aku.rasa tenang ja..
Walaupun rumah aku bukan rumah banglo mewah.
Tapi itulah rumahku syurgaku..

Sekian berita tamat

No comments: