nuffnang ads

Feb 29, 2016

Uniform pertama dan terakhir

Masa ni aku dok lepak dalam transit..

Smlm aku stress gila sebab uniform koprat aku hilang.sakitnya hati aku tuhan yang tau.
Camna boleh hilang aku sendiri pun taktau nak cerita.
Nasib baik lah anis nak bagi uniform dia kat aku tapi teruja bila nak pakai uniform tu dah rasa lain sebab bukan uniform aku sendiri.
Harap sangat sangat ada kat risya.mungkin dia terambik bok balik sebab dia kan pindah balik rumah dia balik dah.
Aku sayang gila uniform tu sebab nama pun uniform.aku kena pakai setiap hari isnin dan khamis.bila takdak rasa geram plak tengok orang pakai.aku sorang ja tak pakai hari ni.
Dah lah hari ni aku mai blah petang semuanya sebab uniform aku hilang.yang geramnya kenapa dalam banyak barang.uniform aku yang dapat 1 lai tu ja yang hilang.
Kalau pasni dapat yang baru pun harap sangat tak kena cas duit.dah la bajet tak banyak.kena jimat cermat.
Stress sangat pikiaq mana uniform aku hilang dan camna boleh hilang.
Yang paling sedih.aku dapat pakai 1 kali ja uniform tu.

Sekian berita tamat

No comments: