nuffnang ads

Mar 21, 2016

Bosan

Masa ni aku dok depan kipas dalam transit..
Fariha tidoq..tasya tak mai..

Semakin hari aku dok asrama semakin cemuih sebab tak selesa bab tang toilet tu.
Sakit betoi hati aku.kenapa lah depa tak bagi ja kami dok bilik bawah tu.kan senang nak pi toilet.
Tak payah aku susah susah turun 2-3 kali pi toilet.sampai aku terjatuh tangga pagi tadi.
Paah sembang dengan aku pasal nak beli keta 2nd.terus aku terbayang aku naik keta mai kelas.dah takyah susah aku dok sini dengan keadaan tak selesa langsung.harap sangat sebelum aku bayar duit asrama.harap sangat dapat cari keta 2nd untuk aku.tapi bab nak bayaq tu yang aku dok pikiaq ni.
Bayaq muka keta pun aku tak mampu..
Ya allah permudahkan segala urusan kami sekeluarga..
Dari mula dok asrama lagi aku nak dok sementara ada keta tapi apa kan daya.keta axia tak lepas..
Terpaksa lah cari keta 2nd.
Aku semakin cemuih dok sini hanya tuhan yang tahu.kalau ada keta dah pasti tiap kali nak balik rumah aku rasa gembira gila.tapi yang malasnya time pagi nak drive tu lah.alaa takpa lama lama aku serasi lah dengan semua keadaan tu.yang pastinya masa balik tu aku boleh singgah mf mart ka melencong pi dataran kulim yang depa kata sempoi sangat tu siap ada icty konon.teringin sangat nak naik hoverboard
Tak sabaq nak ada keta sendiri.bebas ke mana saja aku nak pi.aku pun dah nak tidoq.

Sekian berita tamat

No comments: