nuffnang ads

Mar 22, 2016

Kehidupan aku di sini

Masa ni aku dok lepak depan kipas lagi.
Fariha dok atas tilam sambil main hp.kami baru turun pi toilet.
Tasya plak dah stat dok rumah dia balik dah.
Sedihnya lagi sorang geng asrama dah keluaq.

Aktiviti aku hari ini
☆macam biasa aktiviti tiap pagi buat 5s
☆masuk dewan baca muqadam
☆cantum baju korperat
☆makan bihun sup sedap kat kantin
☆bila dapat tau tasya serius keluaq asrama terus aku rasa stress.aku nak sangat secepat mungkin ada keta.

Bukan aku tak syok dok asrama.memang dulu aku nak sangat jadi budak student pastu dok asrama tapi bukan kehidupan macam ni yang aku harapkan.
Aku nak dok asrama yang betoi betoi asrama.kami ni bukan dok asrama tapi betoi betoi sesuai dengan nama iaitu TRANSIT..
Bosan gila weh.cuma dapat tilam.tidoq pun bilik ofis belah atas.mula mula air tapis depa ambik.pastu acon pulak depa ambik.cuba bayangkan cam mana aku kat atas ni.dah la keliling semua cermin tingkap yang takdak tirai.bayangkan lah camna stressnya kami tak bebas bergerak.
Teruk gila tapi aku sabaq ja sebab tak dak tranpot nak mai.skuter ego ada tapi aku betoi betoi tak dak kekuatan macam dulu lagi dah nak bawa mai kelas.
Buat masa ni mampu sabaq ja lah.harap sangat ada keta 2nd boleh beli.
Axia baru dah tak lepas nak beli.nak buat camna dah bukan rezeki aku.
Aku redha...
Kalau dapat kancil atau viva pun dah kira ok dah tapi biaq lah auto itu yang penting sekali.mula tu aku memang nak cari kelisa tapi apakan daya.pakcik dollah kata lani susah dah cari kelisa.
Dengan sebab itu jugak lah aku beralih arah.

Sekian berita bosan ini tamat...

Haku ▪▪ fuuuyoo..ayat last yang skema hehehee

R ▪▪ oi budak lama tak muncul.mentang mentang dapat cuti lama gila

Haku ▪▪ heheheee besa itu besa

No comments: