nuffnang ads

Jun 5, 2017

mf mart japan bundle

masa ni aku lepak kat ruang tamu dengan mak dan kakina sambil tengok tv.

kemarin dan sebelum tu aku dan mak pi mf mart bundle dari jepun.memang tempat utama yang kami sekeluarga selalu akan pi shopping.
dulu sebelum kenal erti bundle.kami sekeluarga jarang beli sebab kebanyakkan barangan bundle tak berapa elok dan bersih * mungkin aku sorang ja pikiaq camtu kot *
tapi bila mf mart muncul baru lah kami semua happy sangat dapat beli bermacam macam barangan.semua barang masih elok dan bersih.tak macam sesetengah bundle.macam tak jaga kebersihan.siap berdebu lagi.
tapi mf mart tak sama macam bundle bundle lain.bundle ni terjaga rapi.stuff depa akan susun ikut bahagian.senang nak pilih barang.sekali tengok macam kedai barangan baru tapi hakikatnya semua barangan terpakai tapi masih berkualiti.
banyak yang depa jual selain pakaian dan barangan mainan.perabot..barang hiasan..pingan mangkuk..gelas..barangan eletrik pun jual.
oo berbalik pada tajuk asal.aku pernah shoping macam macam barang kat situ.terutama sekali mak.macam macam mak shoping.perabot dan barang eletrik paling banyak.karbinet dapur.meja makan.periuk tudung kaca.jag air.segala cadar.selimut.langsir pun mak beli.
tapi aku beli baju saja.ada t shirt.jaket hoodie.anak patung.
kebanyakkan barangan semua unik dan comel comel.
buat masa ni aku teruja beli jaket.semua kawaii.memang teruja bila pilih.rasa macam nak ambik semua.
buat masa ni dah 3 lai jaket aku dah kumpul.yang dah lama aku cari jaket hoodie warna coklat.last sekali jumpa juga walaupun bukan coklat pekat.
nanti aku nak beli lagi t shirt kat situ hehee semuanya kawaii...
tapi paling aku tak dapat lupa dan agak menyesal tak beli 3 benda dalam plastic.macam cermin compact tapi tak pasti la sebab tak boleh buka.
dah la benda tu legend.
maksud aku legend sebab benda tu berkaitan dengan sailormoon.cermin compact yang dia guna tiap kali nak selamatkan orang tu la.
masa tu bajet tak cukup.kalau cukup dah lama aku rembat.

sekian berita tamat

No comments: