nuffnang ads

Jun 17, 2017

reezmika panic di eco

masa ni aku dan kakina layan movie om shanti om.
mak plak berkemas rumah tak abis abis.siang tadi aku dah tolong apa yang termampu dah.9 hari lagi ja posa.

petang tadi aku ikut kakina pi tutup gerai kuih dia.aku ikut sebab kakina nak pi eco.
panic sat la kami berdua kat situ.
orang kalut berbuka kami kalut shopping.
macam macam gak la aku beli.
semua rm27++ berbaloi sangat.
kalau pi eco mesti nak beli macam macam tapi bajet tak cukup la pulak.
banyak barang aku suka kat eco ada benda comel comel.

senarai barang aku beli
- sikat bulat ada cermin.mesra travel
- getah rambut comel ada 5pcs
- snickers
- pocky cookies&cream
- yogi chocolate almonds cream
- biskut bulat perisa susu.baru try sedap gak
- biskut ciki.dari tepung pulut
- ice cream mashmello
- biskut bulat cream gula.ni biskut legend
- corn stick bbq

sekian berita tamat

No comments: