nuffnang ads

Jul 8, 2017

reezmika panic di daiso

masa ni lepak dengan mak sambil tengok tv..

kemarin aku dan kakina cari bluser sampai ke jusco alma.semata mata nak pi daiso ja pun.
kenapa la depa tak buat daiso area dekat dekat ni entah la.
dalam daiso macam macam ada lebih kurang mr diy dan eco shop jugak.

mula mula aku masuk terus ke area skincare.teruja la cari bluser.cari banyak kali tak dak.abis dah..
pastu kakina berkenan bb cream daiso dan span makeup.aku plak masa tu tak rasa pun nak ambik 1..sebab aku ingat bb cream aku ada lagi tu yang takmau beli.bazir ja satgi.
ronda ronda dalam daiso.terjumpa acuan cookies.comel ja.aku ambik..
tak banyak barang yang aku suka.
tapi bb cream dia aku suka.syok pakai macam bb cream safi gak.
ada la skincare daiso comel comel ja tapi nak pakai risau gak la sebab taktau ok ka tak.
kalau pi daiso lagi.aku rasa nak beli lagi bb cream tu sebab syok guna dia.
aku berkenan peeling gel dia tu sebab tengok testimoni orang kata ok berkesan.nanti nak try.

sekian berita tamat

No comments: