nuffnang ads

Jul 24, 2017

Plan beli basikal baru

Masa ni tengok tv sorang sorang sambil minum milo o panas....

Pagi tadi tumpang kakina pi klinik kubang semang.lepas setel hal dengan doktor.aku tunggu bas kat depan klinik.ada sorang makcik jual minyak angin terlebih ramah.siap bagi free minyak angin dan pen.
Lama gak la aku sembang tengah panas rembang.bas pun baru ja terlepas makcik minyak angin tu kata.
Pastu bas mai aku tahan.terus naik.sampai penanti beli ais krim.makan dulu sebab lapaq sangat.pastu ronda atas beli stokin rm3.lepas tu ronda bawah sat.tengok kedai legend tak buka lagi.aku terus jalan kaki pi warung makan tepi pejabat pos.makan dulu.lepas makan aku pi ronda usha basikal.comel la basikal mini model baru.
Aku berkenan warna oren tu.ikut hati aku nak beli.tapi kakina kata takyah beli lagi.
La ni aku dok terbayang ja basikal tu.
Kan syok kalau ada boleh ronda macam ada land rover dulu.

Sekian berita tamat

No comments: