nuffnang ads

Jul 5, 2017

testimoni bedak muka

masa ni lepak makan kuih raya

bedak muka pertama aku

sebenaqnya aku tak berapa suka makeup sebab rimas tak selesa boh macam macam kat muka tapi di sebabkan nak nampak muka normal macam manusia.aku terpaksa rajinkan diri makeup ringkas.

bedak pertama aku dua dua dari silkygirl.1 jenis bedak tabur.aku beli sebab botol dia comel.bedak dia pun rasa lembut halus ja bila tabur kat muka aku nih.rasa muka aku pun sama sama lembut sekali.bedak tu warna pink.bila boh kat muka aku pun sama pink.tapi tak lah pink sangat sebenaqnya.pink kemerahan ja.muka aku pun tak nampak pucat.
memang syok sangat siap ada glitter lagi tu.wangi ja...

bedak 1 lagi jenis bedak compact.bekas pun comel.senang nak boh dalam beg pi ke mana saja.kalau yang tadi tu aku kadang tinggai kat rumah ja.
tapi yang ni lagi senang.
muka dengan leher aku nampak warna sekata.nampak natural ja.tapi yang tak syoknya kena boh banyak kali bila berpeluh.pastu lekat kat baju kalau aku terlupa lap peluh.
haa tu lah kalau tak reti makeup.rupa rupanya sebab aku tak boh foundation memang la bedak tu tak tahan lama.
hahaa besa la kan dah tak reti makeup camtu la jadinya.

tapi la ni aku dah tukaq bedak lain.tapi dari silkygirl gak la.cuma yang ni paling baru ada bb cream sekali.cuma aku rasa macam tak sesuai dengan aku ja.
tunggu abis aku nak tukaq jenis lain.
tak pasti la compact powder aloe vera atau silkygirl compact powder yang lama aku dah tinggai tu.
masih dalam keliru lagi ni.

sekian berita tamat

No comments: