nuffnang ads

Oct 31, 2017

Bila masa berlari

Dua malam aku off menaip sebab melayan si ketot aliff..

Tiap hari ada ja idea dan mood menaip tu ada tapi..
Masa pulak yang berlari tinggalkan aku.semalam entah apa apa lah aku karang.entah apa aku taip taktau la semalam ni.aku rasa macam aku karang bab ejen kim demam pastu opah dia mai.tapi rasa rasa macam aku taip kisah lain sebab masa tu kakina dok cerita titian cinta pastu sambung cerita hantu..entah la apa yang aku taip kat laptop semalam agaknya..jadi cerita rojak dah rasa rasa aku ni.tu semua pasai mengantuk sangat la tu.

*Reez ketawa dalam hati sambil melompat seperti orang kurang akal*

Hahaa mentang mentang la ni aku tiba tiba dari tailor pastu jadi novelis pulak dah..hakikatnya aku la ni dok nega streetfood dan dalam proses open kiosk aiskrim aku tu..

"Hang sebenaq benaqnya nak jadi apa reez oi!" Soal haku *penyiasat karut blog*

"Aku nak jadi aku lah" reez ketawa sekuat hatinya sambil menari nari riang ria hari raya.walaupun hari raya dah abis...

Sekian berita tamat

No comments: