nuffnang ads

Oct 27, 2017

Cerpen -kakina dengan sekampung semut-

Malam itu..aku dan kakina sedang melayan movie di laptop beliau.aku pula sedang melayari blog aku dan tiba tiba...
Ada sekumpulan semut dalam lebih kurang hampir 20 ekor semut lalu di hadapan beliau..secara tiba tiba aku tertengok dan secara tiba tiba itu jugaaaakk lah beliau mungkin merasa semak rimas kecelaruan hidup beliau..secara tiba tiba dia memenyet sekampung semut yang berjalan depan beliau tanpa ada perasaan belas kasihan..
Oooohh pada saat itu aku tergamam melihat dan secara tiba tiba hati aku rasa sebak melihat kejadian ngeri itu..akal aku berfikir..mungkin sekampung semut itu dalam perjalanan ke rumah kenduri kahwin kawan mereka kah atau dalam perjalanan ke reunion kawan sekolah kah..hanya tuhan yang tahu..

Sekian berita tamat

Hasil karya
reezmika

No comments: